tiistai 15. helmikuuta 2011

Inglot swatcheja


Vuorossa Inglot swatchit :) Kerran olen ehtinyt tätä palettia jo käyttämään ja olin melko tyytyväinen. Ruskeiden nappien sävyjä olisi voinut ehkä hiukan pidempään vielä valkata, sillä tuo tummin saisi olla ehkä vielä hiukan tummempi... Mutta laatu ja pigmentti yms ovat tosi hyviä ja tykkään tästä silti tosi paljon.

Sävythän ovat minulle tosi perusperus sävyjä, ja vastaavia minulta löytyy mineraaliluomivärien puolelta. Tarkoitus ei ollutkaan kerätä palettia uusilla sävyillä, vaan lemppareillani, jotka on helppo ottaa mukaan. Mineraaliluomivärisampleja on minulle kertynyt aivan liikaa ja kiireessä kun sieltä yrittää etsiä muutaman mukaan...

Swatchit on tehty jälleen kerran UDPP:n päälle, tosin nämä kyllä näyttävät hyvältä ilman pohjustustakin.


P446 on tumman violetti mustalla pohjalla, jostain syystä olen ihan heikkona tämän tyyppisiin sävyihin... En ole vielä luomella testannut, mutta swatchatessa toimii juuri oikealla tavalla.

AMC s 22 on vähän kummallinen, se ei samalla tavalla hohda kuin muut sävyt. Kaunis violetti, tosin toivoisin että glitter näkyisi enemmän.

AMC s 42 näyttää swatchissa vähän tummemmalta mitä oikeasti on. Joidenkin mielestä ehkä tylsä, mutta samalla se on tosi käytännöllinen perusarkimeikkiruskea (hirviösana :D).

AMC s 31 on luomellani jostain syystä tosi oranssi. Kaunis melko neutraali sävy kuitenkin.

P395 on hohtava vaalea sävy, mutta ei siis kuitenkaan puhtaanvalkoinen.

Minä en kyllä näiden kahden eri laadun lopputuloksessa (finish?) näe paljoa eroa. AMC shinessa on glitteria mukana, mutta se ei paljoa enää näy luomella. Kummankin laadun luomivärit hohtavat kauniisti, mutta eivät ole supershimmerisiä.

Myyjä antoi minulle tosi hyvän vinkin nappien nosteluun. Kannen kulmassa olevalla magneetilla napit saa nostettua tosi helposti ilman vahinkoja. Testattu jo monta kertaa! :D

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...