perjantai 19. marraskuuta 2010

Baviphat


Baviphat on korealainen kosmetiikkasarja. En valitettavasti vielä omista ainuttakaan Baviphatin tuotetta, mutta olen jo monta kertaa melkein tilannut Ebaysta jonkun ihanan naamiopurkin. Baviphatilta löytyy paljon erilaisia ihonhoitotuotteita. Minua kiinnostavat erityisesti hedelmien ja vihannesten muotoiset purnukat, sillä ne ovat niin suloisia! Baviphatilla on myös todella kattava kokoelma erilaisia meikkejä, tosin Ebayssa olen nähnyt lähinnä vain BB-voiteita. Pakkaukset näissäkin miellyttävät minun silmääni (kuvassa alhaalla keskellä) ja olen lukenut hyviä arvosteluja Baviphatin BB-voiteesta. Jos jotain BB-voidetta kokeilen, niin se tulee varmasti olemaan tämä Baviphatin.

Baviphatin pakkaukset ovat hyvin erityylisiä keskenään, on näitä hedelmien muotoisia purkkeja, sitten on "normaalin" näköisiä tuubeja ja pulloja. BB-voiteiden putkilot on kuvitettu vintagetyylisillä tytöillä ja jotkut tuotteet ovat mielestäni jo melkein pin-up -henkisiä. Muuten meikit ovat melko yksinkertaisissa pakkauksissa. En ymmärrä koreaa, joten en tiedä onko Baviphatilla paljon erilaisia sarjoja, vai onko tähän pakkausten erilaisuuteen joku muu syy. Vähän kummallista, koska useimmilla sarjoilla on selkeä tyyli tuotteidensa ulkoasulla.

Tällä hetkellä minua kiinnostaa ainakin Apple AC therapy sleeping pack, vaikka olen parista blogista lukenut ettei se ole tehnyt mitään ihmeellistä. Sen kuitenkin pitäisi olla rauhoittava naamio, ja sitä oma ihoni nimenomaan tarvitsee. Kirkastavasta mangonaamiosta olen lukenut ristiriitaisia kommentteja, myös sitä olisi mielenkiintoista testata.

Naamioista voi lukea arvosteluja Taciturnity Serenitystä ja Lotus Palacesta.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...