sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Ecotools: 6 - osainen sivellinsetti

Olen jo jonkin aikaa etsinyt kunnollisia siveltimiä. Kunnollinen kabuki on ollut jo jonkin aikaa haussa, eikä muutkaan kunnolliset siveltimet olisi pahitteeksi. Arvosteluita lukiessani törmäsin useasti Ecotools-siveltimiin, joiden sanottiin olevan hyvälaatuisia ja edullisia. Juuri sitä mitä etsinkin ;)


Tähän settiin kuuluu kuusi sivellintä, joiden varsi on tehty bambusta, kierrätysalumiinista ja harja taklonista. Löysin tämän setin tosi halvalla Ebaystä. Googlailin feikkisiveltimistä tietoa, mutta Ecotoolsin siveltimet on valmistettu Kiinassa ja ovat muutenkin tosi edullisia, joten tuskin feikkejä on liikenteessä. Setin mukana tuli myös tuo vaalea säilytyspussi. Pesin siveltimet ennen ensimmäistä käyttöä. Väriä näistä ei irronnut, eikä toistaiseksi näistä ole irronnut karvoja. Siveltimet ovat myös tosi tosi pehmeitä.



Ensimmäiseksi poskipunasivellin. En ole käyttänyt tätä vielä kertaakaan, sillä en ainakaan toistaiseksi käytä poskipunaa. Tämä on vähän litteä ja tosi pehmeä. Vaikuttaa hyvältä.


Peitevärisivellin. Mineraalimeikin kanssa harvemmin tarvitsen peiteväriä, mutta ajattelin käyttää tätä tummien silmänalusien peittoon. Vastaavaa sivellintä minulla ei aikaisemmin ole ollut, mutta tämä vaikuttaa siihen tarkoitukseen hyvältä.



Luomivärisivellin oli se mitä odotin eniten, sillä näitä ei koskaan voi olla liikaa! Valitettavasti se on toistaiseksi ollut vähän pettymys. Toisessa kuvassa oikealla The Body Shopin mineraaliluomivärisivellin ja vasemmalla Ecotoolsin. TBS:n siveltimen harjatkset ovat lyhyemmät ja napakammat, joten se on mielestäni parempi. TBS:n sivellin onkin tämän hetkinen suosikkini luomivärin levitykseen. Ecotoolsinkin siveltimelle löytyy vielä varmasti oma paikkansa, kunhan opin käyttämään.



Silmänrajaussiveltimeltä odotin myös paljon, sillä aikaisemmin minulla on ollut vain tuo oikeanpuoleinen oranssivartinen sivellin. Käytän rajauksena oikeastaan vain geelirajausta, joten hyvä sivellin on tosiaankin tarpeen. Kuvasta sitä ei näy, mutta Ecotoolsin sivellin on huomattavasti paksumpi kuin aikaisempi siveltimeni. Geelirajauksen laittaminen oli oikeastaan mahdotonta tällä, ainakaan minä en onnistunut. Sivellin on kaikin puolin liian suuri :/ Olin myös kulmavärisiveltimen tarpeessa, ja siihen tämä soveltuu hyvin.


Ja sitten tämä :D Näitä ripsi-ja kulmaharjoja minulla on jo muutama, enkä koskaan käytä niitä. Eli turha sivellin minulle.

Minulla on melkoisen ristiriitaiset ajatukset tästä setistä. Tosi edullinen, mutta ei kuitenkaan vastannut minun tarpeitani. Laatu on mielestäni tosi hyvä hintaan nähden ja uskon että nämä kestävät käytössä pitkään. Minua kyllä houkuttaisi myös luomivärisivellinsetti, jos sen jostain edullisesti löydän, niin varmasti myös ostan.
Ecotoolsia saa ostettua monesta eri paikasta, Ebaysta tosiaan ja Suomessa ainakin Biodelly-nettikaupasta.

Tulossa arvostelu Ecotoolsin kabukista :)

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...