perjantai 26. marraskuuta 2010

My Beauty Diary -kangasnaamiot

 
Taiwanilaiset My beauty diary -naamiot ovat varmasti yksiä tunnetuimpia kangasnaamioita. Naamioita löytyykin parisenkymmentä erilaista ja pakkaukset ovat tosi söpöjä. Minulle MBD-naamiot kuuluvat "ihan kiva" -kategoriaan. Tilasin puolisen vuotta sitten naamiolajitelman, jossa oli 10 erilaista naamiota. En kyllä huomannut mitään suuria eroja naamioiden vaikutuksissa.

Useissa MBD-naamioissa on vahva tuoksu, josta en tykkää ollenkaan. Minulle tulee siitä mieleen lapsena saamani "mansikka"antibiootti. Ainakin marjaisissa naamioissa on tämä tuoksu. Tuoksu on siis melko makea, mutta siinä on esanssinen ja lääkemäinen vivahde. En ole muiden nähnyt tästä valittavan, joten kuulun varmasti vähemmistöön. Mutta jos on lapsena kärsinyt korvatulehduksista ja joutunut sitä tiettyä antibioottia syömään niin tietää varmasti mitä tarkoitan. Mitään muuta pahaa sanottavaa minulla ei ole näistä naamioista, kaikki ovat olleet erittäin kosteuttavia eivätkä ne ole ärsyttäneet ihoani lainkaan.

Jatkossa tulen varmasti satunnaisesti tilaamaan MBD -naamioita, mutta olen enemmän kiinnostunut tutustumaan uusiin naamiosarjoihin. MBD-sarjaan kuuluu myös "Platinum Series"/"Luxury Line". Nämä naamiot ovat huomattavasti kalliimpia ja valikoimaan kuuluu minun tietojeni mukaan neljä naamiota: Camellia, Platinum Nanocolloid, White Truffle Whitening ja White Tea Peony. Näitä en ole vielä kokeillut ja en tiedä tulenko kokeilemaankaan lähiaikoina opiskelijabudjetin takia.


Tällä hetkellä suosikkejani ovat Apple Polyphenol Mask ja Japanese Cherry Blossom Mask.


Omppunaamiossa on myös se vähän inhottava antibiootin haju, mutta ei niin vahvana kuin marjanaamioissa. En ole kyllä huomannut mitään muutoksia ihohuokosissani, vaikka olen näitä naamioita eniten käyttänyt. Mukavan kosteuttava naamio.

Kirsikankukkanaamiosta olen lukenut paljon kommentteja, joiden mukaan käyttäjät eivät ole huomanneet mitään erikoisempaa vaikutusta. Minäkään en tarkalleen osaa sanoa miksi tästä niin tykkään, ehkä tällä on sitten kirkastavia vaikutuksia. Tuoksu on miellyttävä ja naamio myös kosteuttaa ihoa.

Valitettavasti myös feikkinaamioita on liikkeellä ja useissa blogeissa esitelläänkin feikkien ja aitojen naamioiden eroja, esimerkiksi täällä. Omat MBD-naamioni olen tilannut Ebaysta myyjältä ct_taiwan.

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...