tiistai 23. marraskuuta 2010

Etude House


Etude House on korealainen kosmetiikkasarja. Koreassa se on varsin edullinen, mutta Ebayssa saa maksaa yleensä huomattavasti enemmän (ei tietenkään mitenkään yllättävää...). Hinnat on silti edelleen mielestäni melko edullisia, esim. geelirajauksen hinta pyörii jossain 12 dollarin paikkeilla. Etude Housen pakkaukset ovat todella suloisia, tosin minun mielestäni joissain tapauksissa jo hieman halvan oloisia. Japanilaisen Lavschucan pakkaukset ovat omia suosikkejani.

Etude Housella on meikkien lisäksi myös runsaasti erilaisia ihonhoitotuotteita. Minulla ei vielä ole kokemusta Etude Housesta, mutta suunnitelmissa on kokeilla Moistfull-sarjan tuotteita. Cupcake-luomivärit houkuttelivat minua suuresti, mutta totesin että minulla on jo aivan tarpeeksi luomivärejä. Pakkaus on vaan niin suloinen! Geelirajauksen saatan tilata, sillä tällä hetkellä minulla ei ole kunnollista ruskeaa. Kesällä haluaisin testata Aqua Sherbet Gel Creamiä, mutta nyt on vasta syksy, joten katsotaan keväällä sitten taas. Myös tuo kuvassa oleva Happy Tea Cleansing Foam vaikuttaa kiinnostavalta, eri tuoksuvaihtoehtoja taitaa olla neljä tai viisi. Hintaa ebayssa postikulujen kanssa 9-10 dollaria. 

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...