perjantai 29. heinäkuuta 2011

Mini BB cream -arvostelu

Olen ollut pitkään kiinnostunut kokeilemaan BB-creameja, sillä niitä on hehkutettu monissa blogeissa. Nyt BB-creameista kirjoitti Lazy Dynamiten Nekku, ja rupesin taas selailemaan blogien arvosteluja aiheesta. BB-creamit ovat aasialaisten monitoimituotteita, joiden pitäisi toimia aurinkosuojana ja meikkivoiteena samaan aikaan. Yleensä listaan lisätään myös huomattavasti muita etuja, kuten ihon hoitaminen, ihon vaalentaminen, ihohuokosten pienentäminen jne.



Minulla on pitkään pyörinyt Skinfoodin Agave Cactus BB Creamin sample meikkilaatikossa ja päätin vihdoin testata sitä.


Sävy ei ole paras minulle, mutta olin silti yllättynyt miten hyvin se sulautui ihooni. Levitin BB creamin sormilla, ja se levittyi helposti ja tasaisesti. Ihoni on tosi rasvainen, etenkin nyt kesällä ja ihoni kiilsi tosi paljon heti BB creamin levityksen jälkeen. Laitoin päälle Fyrinnaen viimeistelypuuteria, mutta tulos ei ollut erityisen hyvä ja reilun tunnin jälkeen ihoni kiilsi jälleen todella paljon. Agave Cactus toimiikin ilmeisesti paremmin kuivalla iholla. Olin kuitenkin positiivisesti yllättynyt siitä miten hyvin tämä peitti ihon virheitä ja punaisuutta, miten helppo se oli levittää sormin ja miten se sulautui ihoni sävyyn.

Olen nyt entistä kiinnostuneempi testaamaan jotain BB-creamiä, mutten vielä tiedä mitä. Merkkejä on monta, ja olen aikaisemmin harkinnut Baviphatin Dream girlsin ostoa, josta olen lukenut hyviä arvosteluita. Nekku linkkasi BB-cream hakukoneen, jolla voi etsiä itselleen sopivaa BB-creamiä ja lukea muiden kokemuksia kyseisistä tuotteista. Kannattaa tsekata jos BB-creamit kiinnostaa!

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...