sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Mistä ostaa kangasnaamioita?


Ebay
Ebay alkaa varmasti olemaan useimmille jo tuttu ostospaikka. Ebaysta löytää melkein mitä vaan, mutta kannattaa olla varovainen feikkituotteiden kanssa. Korealaista kosmetiikkaa olen tilannut vain Etelä-Korealaisilta myyjiltä ja erityisesti Kiinaa kannattaa varoa. Maksu onnistuu ainakin Paypalilla ja minulle on aina kaikki tilaukset tulleet perille. Aasiasta vaan voi joskus kestää tuotteiden tulo, joten kannattaa vaan rauhassa odotella. Postikulut vaihtelevat myyjästä riippuen ja joiltain voi saada huutokaupoissa tuotteita edullisella hinnalla. My Beauty Diary -naamioita olen ostanut myyjältä ct_taiwan. Heiltä löytyy myös FaceQ-naamioita ja Kosen kangasnaamioita.

AdamBeauty
Naamioiden lisäksi Adambeautysta saa muutakin aasialaista kosmetiikkaa varsin edullisesti. Hinnat on ilmoitettu Hong Kongin dollareissa, mutta kun lisäät tuotteet ostoskoriin saat dollarihinnan, johon on laskettu mukaan postikulut ulkomaille. Tilaukset tulevat kirjattuna, joten loppusummaan lisätään vielä kahden dollarin lisämaksu. Kaiken kaikkiaan siis edulliset postikulut. Maksu hoituu PayPalilla ja tilaukset ovat tulleet nopeasti ja hyvin pakattuina. Kangasnaamiot löytyvät osasta Skin Care -> Face Mask.




Skin Philosophy
Blogikauppa, joka sijaitsee Singaporessa. Kerran olen vasta tilannut, mutta toinen tilaus tulossa :) Todella ystävällinen asiakaspalvelu, sähköposteihin vastataan päivän sisällä ja aina olen saanut vastauksen kaikkiin kysymyksiin. Suuri valikoima erilaisia naamioita, useimmista en ole edes aikaisemmin kuullut. Hinnat Singaporen dollareissa, jonka kurssi tällä hetkellä noin 1S$ = 0,6 €. Minimitilausta ei ole ja postikulut pysyvät suhteessa aina samana riippumatta siitä miten monta naamiota tilaat. Viimeisimmässä tilauksessani postikulut olivat 15,25 S$ kymmenelle naamiolle ja kyseessä on siis kirjattu lähetys.Tilatessani olen laittanut postitukseen "registered air mail". Myös surface mail on mahdollista valita, mutta sillä menee kuulemma muutama kuukausi. Air mail tulee noin parissa viikossa ja kun ottaa kirjatun lähetyksen saa myös seurankoodin. Kirjattu lähetys on noin 2S$, kannattaa se ottaa.

Tilaukset lähetetään sähköpostilla ja noin päivän kuluttua sieltä tulee vastaus. Maksu vain Paypalilla. Naamioiden aitous on minua mietityttänyt, mutta vaikea noista on sanoa. Mitään ongelmia ei ole naamioiden käytössä ilmennyt. MBD:n naamioita en ole tuolta tilannut, koska Ebaysta saa halvemmalla. Singaporessa tämän tyyppiset blogshopit on tosi suosittuja.


Kangasnaamioita saa tietenkin tilattua myös monesta muusta paikasta, mutta minä olen tilannut näistä ja olen ollut tyytyväinen. 

Ei kommentteja:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...